Translate

середу, 10 липня 2013 р.

Модуль 7.

Четвер. Екватор минули. Все впевненіше йдемо вперед до мети. Сьогодні розглядали на занятті завдання,як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту? Навчилися створювати приклад учнівського блогу. Я зрозуміла, що: публікації краще використовувати для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей; блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів, а
презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси; Також створила портфоліо теми проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар