середу, 10 липня 2013 р.
Модуль 7.
Четвер. Екватор минули. Все впевненіше йдемо вперед до мети. Сьогодні розглядали на занятті завдання,як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту? Навчилися створювати приклад учнівського блогу.
Я зрозуміла, що:
публікації краще використовувати для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей; блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів, а презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
Також створила портфоліо теми проекту.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар